Kvalitet
Vilhelmsro bedriver ett systematiskt och målmedvetet förbättringsarbete och mäter och sätter utmanande mål för verksamheten. Utifrån våra uppdragsgivares perspektiv mäter vi därför NKI (nöjd kundindex). För senaste betygsättningen, se nedan.
Våra medarbetares upplevelser av att vara anställda vid Vilhelmsro mäts i NMI (nöjd medarbetarindex). Strävansmålet är ett NMI som överstiger 8,75 av 10,0 möjliga. Vid senaste mätningen i september 2019 uppnåddes ett NMI om 8,73.
SSILs betygsättning av Vilhelmros verksamhet
Medelbetygen bygger på 6 intervjuer genomförda 2018-11-26 – 2019-11-25.
Riksgenomsnittets betyg (blå stapel) ställs mot Vilhelmsros betyg (guldig stapel) för att jämföra betygen och ge en bild av hur Vilhelmsro är på de olika punkterna i jämförelse med liknande verksamheter.
- Vilhelmsro: 8,8
- Riksgenomsnitt: 8.1
- Vilhelmsro: 10,0
- Riksgenomsnitt: 8.7
Verksamhetens arbete kring genomförandeplan
- Vilhelmsro: 8.2
- Riksgenomsnitt: 7.9
- Vilhelmsro: 8,0
- Riksgenomsnitt: 8.4
- Vilhelmsro: 8.3
- Riksgenomsnitt: 8.2
- Vilhelmsro: 7.0
- Riksgenomsnitt: 8.2
- Vilhelmsro: 7,8
- Riksgenomsnitt: 8.2
- Vilhelmsro: 7,2
- Riksgenomsnitt: 8,1
- Vilhelmsro: 6,4
- Riksgenomsnitt: 8.2
- Vilhelmsro: 10,0
- Riksgenomsnitt: 8.3
- Vilhelmsro: 9,0
- Riksgenomsnitt: 8,2
- Vilhelmsro: 10,0
- Riksgenomsnitt: 8.3
- Vilhelmsro: 8.0
- Riksgenomsnitt: 8.1